hope

result spm ta lame da ..
sedia ke tidakk ?
hope korang member2 aq n t'masuk aq skaly lulus la ye . amin !
nati kite same2 lulus , bole kite same2 blajar kt tmpt yg same .. kabO member 4ever .ye tidakk?
sbjek math > mintk2 lulus , ckup2 mkn pOm jdy la ..
21.12.11 start keje , benti 31.1.12 ..
rindu dOe na kje smule ..tp lame2 kt situ ta bOle ..no nO no nOO ..
sakit haty lame2 kt situ ..err knp? jgn tnye ..
secret lah ..bia aq sOrg je yg tahu :'(
patah beribu ribu hatiku .. wahahha =p
patah tumbuh hilang brganti .. ye tidakk ?
chiilll .. okey okey ..
hmm .. 
aku ingikan dirimu dtg dan temui aku , kan ku katakan pdmu aku sgt mencintai dirimu ..
shhh .. jgn pkir bkn ! aq mksud kan lagu d saat aq mencintaimu , dadali ..tade kne mngena ngn sape2 kOt.
pkir lain la tu .. tahu da.
hancusss ..kawan kawan rindu kt aok sume ..rindu aku ta ?
aku na g plkn nati .. na ikot ? jum! duk dlm beg aq , bile mlm kau kuar lah teman aku..
bile siang kau sorok dlm beg aku ..oke ta ?
nati aku g plkn dtg la jengunk2 aku , jgn lupe bwk makanan sbb mlm2 aku tade pe na mkn ..
hahhaa ..
aku ta mndi lg sbnarnye nie ..hahaa ..
pape pOm














sayang semua..








selamanya..











rindu awak semua <3









oke aku na go to mandi dlu ..
tengs sudi luangkan mase ta la byk sgt kOt utk bce bnde aku tuleh nie kan ..?
hope awak awk awak semua happy d samping org t'syg n mnyayangi kOrang .
ceriakan hari anda dgn tdo dan tdo ..thats gud kawan.. ahahha
tipu jer .. xD
okey la babaiii ..
see u bile bile aku suke okey .. 
go to mandi dulu .. byee <3










No comments: